WYSZUKIWARKA

Custom Search

piątek, 16 marca 2012

Słowa wsparcia dla Abidala na Twitterze

Jak już pewnie wszyscy wiecie Eric Abidal będzie musiał się poddać zabiegowi przeszczepu wątroby. Jeżeli nie, to więcej o tym przeczytacie TUTAJ.

A oto słowa wsparcia dla Abidala na Twitterze lub Facebooku.


Andrés Iniesta      
                                  
„Abi, wszystko będzie dobrze i znowu zwyciężysz! Nie jesteś sam!”


Thiago


„Kamienie na drodze? Zbieraj je wszystkie, a kiedyś zbudujesz z nich zamek.”


Gerard Piqué


„ Jak zwykle wrócisz i wciąż będziesz najlepszy! Jesteś przykładem dla nas wszystkich.”


David Villa


„Poradzisz sobie! Jesteś bardzo silny. Potrzebujemy Cię w zespole!”


Andreu Fontás


„Dużo siły i całe moje wsparcie dla wielkiego Abiego!”


Pinto


„Chcę przekazać całą moją energię dla mojego przyjaciela Abidala !”


Cesc Fabregas


„Jestem myślami z Abidalem i jego rodziną ! Bądź silny mój przyjacielu! Wszyscy jesteśmy z tobą”

Marc Bartra (Barça B)


„Dużo sił dla wielkiej osoby i wspaniałego kolegi. Jesteśmy z Tobą Abi!”

Marti Riverola (Barça B)

„To prawdziwy crack zarówno na boisku, jak i poza nim. Szybkiego powrotu do zdrowia. Dużo sił dla Abidala!”

Jeffren (Były gracz FCB, obecnie - Sporting Lizbona)


„Abi, bracie, zawsze z Tobą!”


Pilar Guinovart (członkini Zarządu klubu)


„Trzymaj się Abi! Jesteśmy z Tobą zjednoczeni bardziej niż kiedykolwiek, kochamy Cię!”


Gerard Deulofeu (Barça B)


„Dużo sił Abi! Dużo sił!”


Słowa wsparcia płynęły również od zawodników z innych klubów…

1 komentarz:

  1. TRZYMAJ SIĘ ABI ! TWOI FANI ZAWSZE SĄ Z TOBĄ ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń