WYSZUKIWARKA

Custom Search

wtorek, 31 stycznia 2012

Co łączy Gasparta i Lenona?

Kolejny ciekawy artykuł znaleziony w internecie. Wywiad Joana Gasparta dla serwisu 365D365E.com
Jest to ciekawa odpowiedź na jedno z pytań.

Dotyczy one... hmm... spodni... :)

No ale może zacznę od początku.
Joana Gasparta chyba nie muszę przedstawiać, urodził się 11.10.1944 i był prezesem FC Barcelony w latach 2000-2003.
John Lennon także chyba Wam znany, urodziny 09.10.1940, zmarł w 1980 roku. Był jednym z The Beatles.

A to już opowiada były prezydent Blaugrana:

- "Pewnego dnia w 1960 roku wyjechałem do Liverpoolu do pracy. Pracowałem w jednym z hoteli jako recepcjonista. Po pracy zawsze chodziłem do pewnego lokalu, gdzie grało kilku gości (jacyś kudłacze)."
- "Kilak razy z nimi rozmawiałem i poprosiłem, aby koniecznie do mnie zadzwonili jak będą koncertować w Hiszpanii."
- "Wtedy jeszcze nie wiedziałem kim oni są, byli dla mnie zwykłymi kudłaczami. A to przecież byli The Beatles, którzy jak wiadomo stali sie bardzo sławni."
- "No i wreszcie kiedyś przyjechali grać do Barcelony. Spełnili moja prośbę i zadzwonili do mnie, no i się spotkaliśmy."
- "John Lennon miał manię na punkcie spodni. Musiał mieć je idealnie zaprasowane „w kant”. Przed wyjściem na scenę zobaczył, że coś jest nie tak, coś mu ze spodniami nie pasowało. Stwierdził, ze kant nie jest perfekcyjnie ostry. Następnie zauważył, że w moich spodniach jest to bez zarzutu. Poprosił wtedy o zamianę."
- "Zamieniłem się z nim i następnego dnia matka wyrzuciła mi te spodnie, bo się zorientowała, że nie są moje!"


Hehe... taka krótka ciekawostka... Co wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz