WYSZUKIWARKA

Custom Search

czwartek, 26 stycznia 2012

Przegląd twitterów po Gran Derbi

Emocje po wielkim meczu opadły, więc czas na przegląd oficjalnych kont na twitterze oraz na facebooku. Nasi piłkarze tym razem wstawili mało fotek z szatni. W zasadzie tylko Puyol pochwalił się grupową fotką. Inni piłkarze wyrazili tylko swoje zadowolenie z powodu awansu.




Carles Puyol


„ Udowodniliśmy dzisiaj że zawsze walczymy do końca, jesteśmy w półfinale, ale kosztowało nas to dużo sił”
El Capitano udostępnił również zdjęcie, które wstawiłem wyżej.



Victor Valdes – jedynie rezerwowy we wczorajszym meczu


„ Chcę mocno uściskać mojego brata Iniestę. Wracaj szybko do zdrowia !!! ”
„ Jestem szczęśliwy z powodu awansu do półfinału. Drużyna zagrała wielki mecz z dobrym Realem Madryt”




Andres Iniesta – najbardziej pechowy zawodnik wczorajszego meczu na równo z Alexisem, ponieważ obaj odnieśli kontuzję.


"Gratulacje dla drużyny i fanów! Byliście świetni!"




Dani Alves

„ Byliśmy wspaniali, a ja zdobyłem gola. Wykonaliśmy ciężką pracę”
„Atmosfera w domu wspaniała !”


Fabregas


„ To było świetne show ! Dziękuję wszystkim fanom, którzy są zawsze z nami. Visca el Barça!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz